חץ תוצאות - עמודי טיפול
קוסמטיקה רפואית

סבוריאה

סבוריאה היא סוג של דלקת עור כרונית המופיעה באזורים בגוף בהם ישנן בלוטות חלב או שיער כמו- בקרקפת, בגבות, בריסים, בחזה ובאזור הזקן, בפנים- מצח, גבות, לחיים, סנטר, אוזניים, ובין קפלי הגוף- בתי שחי ובמפשעת.

-11

הביטוי של הסבוריאה הוא בעיקר אדמומיות וקשקשים ובמקרים מסויימים גם גרד קל כאשר הסימפטומים של סבוריאה הם לרוב תקופתיים, ולעיתים מחמירים בעונות מסוימות, בעקבות שינויים הורמונליים או מתח נפשי.

הסבוריאה אמנם לא מסוכנת לבריאות, אבל עצם הופעתה על עור הפנים והגוף, משפיעים מאוד על התחושות הפנימיות ועל הדימוי העצמי שלנו.

טיפול בסבוריאה

שגב קליניק מתמחה בטיפולי סבוריאה באמצעות טיפולים חדשניים ומתקדמים ביותר, המשלבים מכשור טכנולוגי פורץ דרך וקרמים מקצועיים טיפוליים, המשפרים את מראה ומרקם העור, יוצרים מראה עור אחיד וחלק יותר ומבטיחים תוצאות מרשימות בפרק זמן קצר.

לאחר פגישת אבחון וייעוץ עם קוסמטיקאית רפואית, נבנה תכנית טיפול משולבת מותאמת אישית לך ולמצב העור שלך. בטיפולי סבוריאה אנו עושים שימוש באחד או בשילוב מכשירים וטכנולוגיות בהתאם למצב העור, כגון:

Venus Versa

פלטפורמת טיפולים סופר חדשנית ומגוונת הכוללת מספר ידיות טיפול בטכנולוגיות שונות ויעילות ביותר, הנותנות מענה לבעיות אסתטיות וקליניות בעור הפנים.

טיפולי סבוריאה

טיפול בסבוריאה מתבצע באמצעות שילוב של שתי ידיות וטכנולוגיות- ידית IPL עם SmartPulse  (מערכת פולס מרובע) המבטיחה אספקת אנרגיית אור מדוייקת, עקבית ואחידה ישירות אל תוך העור, וידית NanoFractional RF לחידוש העור, הפועלת בטכנולוגיית גלי רדיו ממוקדים.

טיפול בסבוריאה בקליניקת שגב הוא עוצמתי ומשולב בנוסף לקרמים טיפוליים מקצועיים. הוא מטשטש ומעלים את אותה אדמומיות ומשיג מראה עור אחיד ובריא ללא צורך בטיפול פולשני וללא זמן החלמה.

טיפול בסבוריאה ובסימפטומים של המחלה

כשעה. מספר הטיפולים בהתאם לחומרת המחלה, מצב העור ולפרוטוקול הטיפול שייקבע

שיפור משמעותי באדמומיות העור, בגרד ובקשקשים וקבלת מראה עור חלק, בריא וחיוני יותר

הטיפול אינו פולשני ולכן אין זמן החלמה