חץ תוצאות - עמודי טיפול
קוסמטיקה רפואית

אקנה

אם היה לנו שקל על כל הפעמים ששמענו שאקנה (חצ'קונים - פצעים בפנים) זו מחלת עור של בני נוער, יכולנו לסגור את הקליניקה ולצאת לפנסיה.

אומנם אקנה בפנים מקושר לרוב לגיל ההתבגרות, אך למעשה חלק ניכר מאותם בני נוער לשעבר, ממשיכים לסבול מפצעים בפנים גם בגיל מבוגר יותר. מדובר בתופעה אסתטית מייאשת ומתסכלת המושפעת משינויים הורמונליים, לחץ ומתח נפשי, תזונה עשירה בשומנים ופחמימות וגורמים נוספים, העלולים להחמיר את התפרצות האקנה. למזלכם, קיים טיפול באקנה בפנים שעובד.

שגב קליניק מתמחה בטיפול באקנה בפנים, בטשטוש פצעים בפנים באמצעות טיפולים חדשניים ומתקדמים ביותר, המשלבים מכשור טכנולוגי פורץ דרך וקרמים טיפוליים מקצועיים, המשפרים את מראה ומרקם העור, יוצרים מראה עור אחיד וחלק יותר ומבטיחים תוצאות מרשימות.

השלב הראשון של טיפול אקנה הינו פגישת אבחון וייעוץ עם קוסמטיקאית רפואית מקצועית ומוסמכת. לאחר האבחון נתאים את תכנית הטיפול המשולב בהתאם לסוג האקנה ועומק הפצעים, סוג העור וסגנון החיים והרגלי התזונה שלך, על מנת להשיג תוצאות אופטימליות שיחוללו פלאים בעור ובביטחון העצמי שלך.

GREEN PEEL מבית ד״ר שרמק

פילינג ירוק המורכב מצמחי מרפא ואנזימיים טבעיים הנקרא GREEN PEEL עובד על הטקסטורה של העור מהתאים העמוקים של העור כלפי השכבה החיצונית של העור, כך אנחנו מצליחים לטפל גם בפצעי אקנה עמוקים וגדולים ולהגיע לטשטוש והחלקתן.

ל GREEN PEEL יש 3 רמות של טיפול שונות: פרש אפ, קלאסיק ואנרג'י לכל רמת טיפול יש יכולות והשפעה על העור נשונות, את רמת הטיפול נבחר בהתאם לסיבת האקנה וסוג העור בפגישת אבחון אצל הקוסמטיקאית שלנו.

בטיפול עצמו הקוסמטיקאית תחדיר תערובת צמחים ע״י עיסוי מרגיע ונעים שתזין את העור, תגביר את זרימת הדם ותגרום לאפקט הוליסטי של: חידוש, ניקיון ואנטי-אייג'ינג שיטפל באקנה. בנוסף לטיפול דואגים לך גם בבית, תקבל מאיתנו ערכה טיפולית שיקומית שתשמר את התוצאות ותמקסם אותן.

Dermalosophy

טיפולי אקנה באמצעות חומרי איכות דרמטולוגיים הרשומים בפטנט המכילים ויטמינים, נוגדי חימצון, חלבונים, חומצות שומן ומרכיבים פעילים אפקטיבים ומתוחכמים לטיפול באקנה.

החל מפתיחת נקבוביות סתומות ועד איזון רמות השומן וייבוש פצעים קיימים. החומרים הונדסו מדעית כדי להיספג בעור בקלות ולייצר שינוי ושיפור דרמטי.

Venus Versa

פלטפורמת טיפולים סופר חדשנית ומגוונת הכוללת מספר ידיות טיפול בטכנולוגיות שונות ויעילות ביותר, הנותנות מענה לבעיות אסתטיות וקליניות בעור הפנים.

בעזרת ידית ה- AC Dual Applicator בטכנולוגיית IPL אנחנו יכולים לטפל, בו-זמנית, גם בסיבה וגם בתסמינים הנראים לעין של אקנה. הטיפול מתבצע באמצעות אור כפול- אור כחול תוקף את הפורפירין (porphyrian) המיוצר על ידי החיידקים הגורמים לאקנה בפנים, ומוביל להרס החיידקים, בזמן שהאור האדום מטפל בדלקת של האקנה ומספק ריפוי מהיר יותר.

מדובר על טיפול אקנה עם המכשיר מצויד במערכת קירור מובנית המנטרת בזמן אמת את טמפרטורת האור ומספקת טיפול בטוח ונוחות מירבית של המטופל במהלך הטיפול.

הטיפול המתקדם באקנה ובפצעים פנים באמצעות Venus Versa, בשילוב קרמים טיפוליים מקצועיים, מטפל ותוקף גם את הסיבה וגם את התסמינים ומאפשר לנו להשיג תוצאות קליניות טובות יותר בזמן קצר.

Morpheus 8

טיפול מהפכני המשלב טכנולוגיית גלי רדיו ופינים זעירים, המעודדים ייצור קולגן למיצוק, החלקה והידוק משמעותיים של העור ובכך מסייע לטיפול ולטשטוש צלקות הנגרמות כתוצאה מאקנה.

אקנה - שגב קליניק

המכשיר עושה שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו (RF) כאשר ידית המכשיר כוללת פינים זעירים החודרים לנקודות רבות בעור הפנים, תוך כדי חימום מבוקר של האזור ויצירת פציעות מבוקרות בעור. פציעות אלו גורמות להידוק עור הפנים, מעודדות יצירת קולגן ומחדשות את העור בשכבות העמוקות.

הטיפול במורפיאוס 8 אינו פולשני ואינו מצריך זמן החלמה והשילוב הטיפולי עם קרמים מדעיים מקצועיים הוא אפקטיבי ומשיג תוצאות מרשימות תוך זמן קצר.

טיפול בפצעי אקנה ובצלקות פוסט אקנה

כשעה. מספר הטיפולים תלוי בחומרת הפצעים ובהתאם לפרוטוקול הטיפול שייקבע