כל מה שחדש בעולם האסתטיקה

הקפאת שומן בקור

בחיפוש אחר מבנה גוף חטוב, רבים מאיתנו ניסו שיטות שונות להיפרד מהשומן העיקש. טיפולי הקפאת שומן בקור הם טיפולים לא פולשניים הרותמים את כוחו של הקור כדי לכווץ ולהפחית שומן לא רצוי. במאמר זה נתעמק בטיפול  קריוליפוליזיס ונחקור כיצד ההליך החדשני הזה משנה את הנוף של עיצוב הגוף.

 

מהו טיפול קריוליפוליזיס?

קריוליפוליזיס, המכונה לעתים קרובות הקפאת שומן בקור או המסת שומן בקור הוא הליך קוסמטי הכולל הקפאה סלקטיבית של תאי שומן כדי לגרום לפירוק הטבעי שלהם. התהליך מבוסס על העיקרון שתאי שומן פגיעים יותר לטמפרטורות קרות מאשר רקמות מסביב. ניתן להפחית בהדרגה מצבורי שומן על ידי הפעלת קירור מבוקר.

איך הקפאת שומן בקור עובדת?

טיפול הקפאת שומן בקור מבוצע על ידי שימוש במכשיר מסוג ״קלאטו אלפא״ clato alpha. הטיפול מתחיל בדרך כלל עם הנחת מוליך מיוחד על האזור הממוקד. מכשיר זה שואב את העור והשומן הבסיסי בין שני לוחות קירור. במהלך 35 עד 60 הדקות הבאות, תאי השומן הממוקדים נחשפים לקירור מבוקר מדויק, מה שגורם להם לעבור אפופטוזיס - תהליך מוות תאי טבעי. בשבועות שלאחר הטיפול, הגוף מבטל באופן טבעי את תאי השומן הפגועים הללו, וכתוצאה מכך מתקבל מראה מחוטב יותר.

 

קריוליפוליזיס לעומת שיטות מסורתיות להפחתת שומן

בניגוד להליכים כירורגיים פולשניים כגון ניתוח שאיבת שומן, קריוליפוליזיס אינו כרוך בחתכים או בהרדמה ולכן לא ידרש זמן השבתה. בעוד שהתוצאות יראו לעין במלואן רק לאחר מספר שבועות,  הקפאת שומן בקור מציעה הפחתת שומן הדרגתית וטבעית למראה. חשוב לציין שקריוליפוליזיס אינו תחליף לבחירות אורח חיים בריא. שמירה על תזונה מאוזנת ושגרת פעילות גופנית קבועה נותרה חיונית לרווחה הכללית.

 

טיפול הקפאת שומן בקור - לאילו אזורים הוא מיועד?

אחד ההיבטים המושכים של טיפול הקפאת שומן בקור  הוא הרבגוניות שלו במיקוד לאזורים בעייתיים ספציפיים. אזורי הטיפול הנפוצים כוללים את הבטן, צדי המותן, הירכיים ומתחת לסנטר. היכולת לטפל באופן סלקטיבי בכיסי שומן מקומיים הופכת את הטיפול לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים המחפשים הפחתת שומן ממוקדת ללא צורך בניתוח.

למה לצפות במהלך ואחרי הקפאת שומן בקור

במהלך ההליך, המטופלים חווים לעתים קרובות תחושת קור ולחץ קל, אך אי הנוחות בדרך כלל מינימלית. לאחר הטיפול עלולות להופיע כמה תופעות לוואי זמניות כגון אדמומיות, נפיחות וחוסר תחושה, אך בדרך כלל אלו חולפות מעצמן. התוצאות מורגשות במהלך השבועות הבאים כאשר הגוף מעבד ומבטל באופן טבעי את תאי השומן המטופלים.

 

האם טיפולי הקפאת שומן בקור מתאימים לכם?

בעוד שטיפולי הקפאת שומן בקור היא אפשרות בטוחה ויעילה עבור אנשים רבים, ייתכן שהיא לא מתאימה לכולם. התייעצות עם איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות או רופא מורשה חיונית כדי לקבוע אם טיפול זה תואם את המטרות והשיקולים הבריאותיים הספציפיים שלכם. בנוסף, ההבנה שההליך אינו פתרון קסם אלא כלי להשלמת אורח חיים בריא חיונית לציפיות ריאליות.

 

לסיכום, ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, טיפולי הקפאת שומן בקור בולטים כאופציה מבטיחה למי שמחפש גישה לא פולשנית להפחתת שומן. עם יכולתו למקד ולחסל שומן עקשן באופן סלקטיבי, טיפול זה עוזר לאנשים להשיג את קווי המתאר שהם רוצים ללא צורך בניתוח. 

 

אנו בשגב קליניק נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי והתאמת תוכנית טיפול אישית להקפאת שומן בקור. למידע על אופן טיפול הקפאת שומן בקור, או כל שאלה או בקשה,  אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת!

 

דבר איתנו

נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישת ייעוץ אצלנו בקליניקה
אנא מלאו את טופס - דבר איתנו